پیش بینی بورس برای فردا شنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | جای بیشتری برای نزول وجود ندارد فرمول تبدیل رهن به اجاره خانه ۱۴۰۳ اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه برای فردا شنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بازار طلا با افت پلکانی به کف حمایت برگشت آغاز فروش فوق‌العاده محصول پرطرفدار کرمان موتور از فردا (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | متقاضیان چهار روز مهلت دارند واکنش وزیر کار به اعتراض درباره دستمزد کارگری وام ۳۰۰ میلیون ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ | میزان باز پرداخت وام مستاجران چقدر است؟ اختصاص ۱۰ هزار سهمیه بیمه تامین اجتماعی به کارگران ساختمانی تغییر مسیر قیمتی سکه و طلا | بازار طلا از فردا (۲۲ اردیبهشت) بازگشایی می‌شود قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نرخ طلا و سکه در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دریافت صورت‌حساب الکترونیکی شرط معافیت از مالیات معاملات طلا و ارز وزیر کار به اعتراضات درباره دستمزد کارگری واکنش نشان داد فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

موج ششم کرونا یکی دیگر از صیفی جات را هم گران کرد

  • کد خبر: ۹۹۰۲۱
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
موج ششم کرونا یکی دیگر از صیفی جات را هم گران کرد
در روز‌هایی که به گفته کارشناسان و متخصصان داریم در پیک ششم به سر می‌بریم که نتیجه تاخت و تاز امیکرون است، خبر گرانی یکی دیگر از محصولات یعنی شلغم، واکنش‌های زیادی را بین مردم ایجاد کرد.

سیدزاده | شهرآرانیوز؛ سال‌های آینده، وقتی کرونا و همه سویه‌های کوچک و بزرگش، تمام و کمال رخت از این دنیا ببندند و بروند پی کارشان، ما خاطرات و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. حرف‌هایی که البته همه آن‌ها به قرنطینه و تغییر و تحول در سبک زندگی در پیش گرفته ما مربوط نمی‌شود یا لزوما از واکسن و ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در آن خبری نیست.

ما می‌توانیم در آینده تورم و کرونا را بگذاریم کنار هم و در مذمت آن سخن‌ها بسراییم. ما می‌توانیم در سال‌های آتی، یکی یکی اقلامی را نام ببریم که جولان این ویروس باعث افزایش سرسام آور قیمت آن‌ها شد و آه را از نهاد همگان بلند کرد. اگر خاطرتان باشد، که حتما همین طور است، مدتی پیش، وقتی دلتا سویه حاکم بر کشور و ترس و اضطراب زیادی به جان مردم انداخته بود، یعنی دقیقا همان زمانی که بسیاری از پزشکان و متخصصان اعلام کردند تا می‌توانید با خوردن میوه و آب میوه‌های طبیعی و سالم ایمنی بدنتان را بالا ببرید، قیمت هویج سر به آسمان گذاشت.

حالا آن روز‌ها را پشت سر گذاشتیم و در روز‌هایی که به گفته کارشناسان و متخصصان داریم در پیک ششم به سر می‌بریم که نتیجه تاخت و تاز امیکرون است، خبر گرانی یکی دیگر از محصولات یعنی شلغم، واکنش‌های زیادی را بین مردم ایجاد کرد. شلغم گران شده و نکته اینکه خود این افزایش قیمت هم محدوده قیمتی متغیری دارد. کاربران شبکه‌های اجتماعی که از تجربه خرید نوشته اند، از قیمت ۲۰ تا ۴۰ هزار تومانی آن گفته اند. واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی البته بیش از این است و هرکس از زبان خودش طعنه‌ای و زخم زبانی نثار شلغم کرده است.

کاربری نوشته است: «شلغم هم میوه شده و داره با بقیه میوه‌ها رقابت می‌کنه.» و دیگری گفت: «بعد از هویج نوبت رسید به شلغم. مطمئنم سازمان تره بار داره طرح بها دادن به میوه‌های ارزون رو عملی می‌کنه تا دلشون نشکنه.» کاربر دیگری هم نوشت: «گویا شلغم هم در دسته بندی میوه‌های لوکس قرار گرفت.» هرچند مضمون بسیاری از این توییت‌ها در لحن و زبان طنز آن نهفته، با این حال آنچه مشخص است؛ همان موضوع همیشگی یعنی گرانی است که به نوبت به محصولات مختلف می‌رسد در این میان، سفره مردم روز به روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود.

هرچند رئیس اتحادیه بارفروشان تهران نوزدهم بهمن به تجارت نیوز از این گفت که با مساعد شدن هوا، عرضه این محصول به بازار بیشتر می‌شود و طبیعتا با توزیع این محصول بین فروشندگان میوه، قیمت آن پایین می‌آید. با این حال، به قول یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی: «اصلا چرا باید شلغم و هویج و کلی محصول دیگه این جوری قیمتاشون بالا بره که بعد منتظر کم شدنش بمونیم؟ تازه اگه کم بشه!»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->